6 תשובות
לא מסכימה
משלימים חומר מרחוק
אני גם בכיתה יא ואנחנו מתקדמים כרגיל פשוט מקוון
מסכימהה
מסכימה חלקית
מסכים חלקית, יש כאלה שכן למדו כמו שצריך, אבל נראלי שלרוב היה קשה
שואל השאלה:
בסדר גם אני לומדת בזום וגם בבית ספר לפעמים אבל התעודות בגרות שלנו לא יראו כמו שהיו צריכות להיות וזה מעצבן