14 תשובות
שואל השאלה:
@daniel גם אם אתה אוהב מישהו אתה לא מסכים איתי שאם ישר תגיד את זה זה לא ימשוך אלא יגרום לך להתרחק ?!
@daniel גם אם אתה אוהב מישהו אתה לא מסכים איתי שאם ישר תגיד את זה זה לא ימשוך אלא יגרום לך להתרחק ?!
שואל השאלה:
אני בת דרך אגב!!
אני בת דרך אגב!!
אה חח נשבע איך פחדתי
שואל השאלה:
ואני בת שש עשרה וחצי מהמרכז אז פחות מתאים לגבי הילד בן ה15
ואני בת שש עשרה וחצי מהמרכז אז פחות מתאים לגבי הילד בן ה15
למה בנות אוהבות מבוגרים
חח חח מה זה נהיה אתר הכרויות
לא אני לא מסכים אם אתה אוהב מישהו והוא יגיד לך אני חושב שתענה יותר לדעתי משחק מקדים זה מרחק כי זה מעצבן ויכול להימאס בקלות
רק עכשיו שמתי לב שזה ביי חח חח
אנונימי
אני גם לא אוהב את המשחקים האלה כי זה משחקי אגו ואני מאמין שבקשר טוב זה לא צריך להיות
אני מסכים איתך בגישה של מה שהולך מהר,
מתרחק מהר.
אך זה לא בהכרח כמו שזה נשמע, זאת אומרת שזה תלוי בעוד גורמים.
כמובן שלשחק את המשחק יגרום לזה
להיות יותר מעניין.
מתרחק מהר.
אך זה לא בהכרח כמו שזה נשמע, זאת אומרת שזה תלוי בעוד גורמים.
כמובן שלשחק את המשחק יגרום לזה
להיות יותר מעניין.
אני בן 15, חנון אף פעם לא חתילו איתי
:
אוקיי:
בן 15, מרוחובת, אוהב פיצה, המבורגר.
אוהב לשחק פורטנייט.
נעים להכיר איך קוראים לך?
קשר פנוי
:
אוקיי:
בן 15, מרוחובת, אוהב פיצה, המבורגר.
אוהב לשחק פורטנייט.
נעים להכיר איך קוראים לך?
קשר פנוי
אנונימי
לדעתי לא צריך משחק אם הוא אוהב אותך הוא אוהב אותך ואם לא אז לא תציעי לו לצאת איתך הוא יעריך את זה יותר מאשר שתשחקי את המשחק כי זה מעצבן
לומר.
בלי משחקים.
בלי משחקים.
עדיך מאוד בלי לשחק תמשחק זה סתם מבלבל תשכל
באותו הנושא: