תשמעו אני הרבה פעמים חולמת של זה שאמא שלי מתה... וזה כאילו הפחד הכי גדול שלי היא העולם שלי .... ותמיד שאני חולמת את זה אני חולמת לפעמים על הדרך ולפעמים לא ואז אני בהלוויה ועושה שם בעיות ובוכה ובוכה ובוכה ועוד בוכה , ואז אני מרגישה שנגמר לי האוויר ושהעולם עוצר ואני נחנקת וקמה מהחלום , אבל לפני כמה ימים חלמתי אותו דבר עם הבכי והכול אבל לא נחנקתי אומנם הייתי מאוד מאוד עצובה אבל העולם לא עצר והייתה לי הרגשה שאני יכולה להתגבר על זה ולהיות חזקה ולהמשיך ללמוד ולהביא גאווה לאמא שלי ,,, ולא יודעת זה מוזר לי מה אתם אומרים למה לדעתכם זה השתנה?