13 תשובות
כע את ממש יפה
כן תמונה חמודהה :))
כעע
לא
אנונימית
אף פעם לא הבנתי למה הטלפון על הפנים אחרי שמדברים עם מישהו אתה לא מסתכל על הטלפון שלו נכון
אתה מסתכל בפנים
אתה מסתכל בפנים
אנונימי
שואל השאלה:
זה פשוט תמונה שצילמתי את עצמי..מה הבעיה בזה חחח
זה פשוט תמונה שצילמתי את עצמי..מה הבעיה בזה חחח
זה חמוד עדיף יותר להעלות את זה לסטורי
אני אף פעם לא הבנתי למה הפנים מוסתרת
כאילו את רוצה שנסתכל על הפנים שלך או על הגוף?
אני מעדיף פנים
כאילו את רוצה שנסתכל על הפנים שלך או על הגוף?
אני מעדיף פנים
שואל השאלה:
כתבתי למעלה למה חחח
כתבתי למעלה למה חחח
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
כן מהממת
וואי היא יפה
שואל השאלה:
התמונה או אני? חחחחחחח
התמונה או אני? חחחחחחח