11 תשובות
כנראה רוצים ללמד אותך קצת עבודה קשה שתעריכי דברים יותר
אולי תסגרי איתם שתעשו חצי חצי במחיר הפלאפון
זה ממש לגיטימי שתקנאי. טבעי לגמרי
לא קרה כלום
לא קרה כלום
את לא חברה קנאית ומגעילה אחותי, אבל כן צריך להעריך את הדברים בחיים, יש אנשים וילדים שאפילו לא מסוגלים ללכת לעבוד בשביל לקנות דברים בסיסיים, כל אחד ומה שהוא קיבל בחיים האלו:)
זה לגיטימי שתקנאי בחברה שיש לה הכול מהכול, וזה בסדר
לאט לאט זה עובר
ואת צריכה להעריך את מה שאין ואת מה שיש לך בידיים, כי כלום לא מובן מאליו
בהצלחה :)
לאט לאט זה עובר
ואת צריכה להעריך את מה שאין ואת מה שיש לך בידיים, כי כלום לא מובן מאליו
בהצלחה :)
יא גם לי יש חברה מפונקת
אבל אצלה בבית ההורים שלה כמעט לא מתייחסים אליה
אבל אצלה בבית ההורים שלה כמעט לא מתייחסים אליה
שואל השאלה:
אני באמת מעריכה וקונה ה כ ל מהכסף שלי אבל זה כזה מתסקל לעבוד קשה בשביל משהו שיש לך חברה שרק מבקשת וקונים לה
אני באמת מעריכה וקונה ה כ ל מהכסף שלי אבל זה כזה מתסקל לעבוד קשה בשביל משהו שיש לך חברה שרק מבקשת וקונים לה
אנונימית
זה לגיטימי שאת מקנאה
ולא נראה לי שקיים מישהו שלא קינא אף פעם
אז את ממש לא חברה מגעילה
ולא נראה לי שקיים מישהו שלא קינא אף פעם
אז את ממש לא חברה מגעילה
נמשמע מתסכל
אולי תבקשי מסבתא לקנות לך דברים
או מהחברה שלך בטח יש לה מלא כסף משלה
אולי תבקשי מסבתא לקנות לך דברים
או מהחברה שלך בטח יש לה מלא כסף משלה
את לא קנאית ומגעילה זה אפילו די הגיוני שאת רוצה גם אל תשפטי את עצמך ככה
תחשבי על זה שאת קונה את מה שאת רוצה מהכסף שלך יש בזה סיפוק מטורף וגם את יותר עצמאית אני למשל קניתי מהכסף שלי גם בלנדר נינג'ה גדול וגם מיקסר קייטצ'נייד שממש רציתי ואני הכי גאה בעצמי על זה ועכשיו אני חוסכת לאייפון
תחשבי על זה שאת קונה את מה שאת רוצה מהכסף שלך יש בזה סיפוק מטורף וגם את יותר עצמאית אני למשל קניתי מהכסף שלי גם בלנדר נינג'ה גדול וגם מיקסר קייטצ'נייד שממש רציתי ואני הכי גאה בעצמי על זה ועכשיו אני חוסכת לאייפון
ותתשתדלי להסתכל יותר על עצמך את לא פחות טובה ממנה
באותו הנושא: