5 תשובות
כןן!
חתולים זה הדבר הכי יפה, מתוק, חמוד, אמרתי כבר מתוק? בקיצור - אהבה.
חתולים זה הדבר הכי יפה, מתוק, חמוד, אמרתי כבר מתוק? בקיצור - אהבה.
פעם שנאתי חתולים ואז הכרתי את החתול של חברה שלי והתחברתי אליה בערך עכשיו אני בסדר איתם
מסכימה איתך יש לי שני חתולים קייטי פרי מידלטון וסימבה והם פשוט היצורים הכי חמודים בעולם
כןן כלכך הם פשוט אושר טהור תמיד משמחים אותי כשאני עצובה
הם כמו תינוק אבל עצמאי ומטופח וחמוד ופרוותי
באותו הנושא: