7 תשובות
שואל השאלה:
ואוו
ואוו
אנונימי
אם אני שואלת אותך על משהו שקרה לך ואז מזכירה שזה קרה לי אני מצפה שתשאל מה קרה לי לפני שתענה על עצמך חחח
שואל השאלה:
כתבתי לי ביומן
כתבתי לי ביומן
אנונימי
ואם אתה שואל אותי מה קורה וזה ואני עונה סתם כלום או סתם, זה לא באמת סתם ורוב הפעמים קרה משהו
שואל השאלה:
ואיך מוציאים את זה ממך? את מה שקרה
ואיך מוציאים את זה ממך? את מה שקרה
אנונימי
תגיד, את בטוחה שסתם או שקרה משהו, ואם היא טיפה נלחצת ומתחילה להודות דקרה מדהו אתה נותן לה ביטחון ואומר לה שהיא יכולה לספר לך הכל
שואל השאלה:
סבבה
סבבה
אנונימי