13 תשובות
לא נראה לי יפריע
אע יוריד לי רצח
מוריד מאוד
אנונימי
שואל השאלה:
למה יוריד?
אם זה מישהו שאתן מחבבות והוא באמת מתכוון לזה ולא חוזר על זה שישים אלף פעם
אלא קורא לכם ככה פעם ב..
אנונימית
1. זה נשמע מטריד
2. זה כמו שאני אקרא לך נסיך...
שואל השאלה:
אני בת חח אבל אוקי
אנונימית
לא זה יוריד לי
יוריד, לא אוהבת את זה
יוריד אבוי
אני הייתי זורמת אם זה בצחוק כזה "נסיכה" -"כן נסיך"... אבל ברצינות זה היה גורם לי להרגיש מוזר, לא יודעת להסביר.
אנונימית
תלוי מי זה ואיך הוא אומר את זה :)
אנונימית
בטח שמעלה מה זהה
אני מתה על זה שקוראים לי נסיכה ועוד שהקראש יגיד לי אימלה חלום
מה קורה אתכם אנשים
יעלה