12 תשובות
אני חולה עלייך אעאעא
לצערי אין אבל צריך לעשות דבר כזה דחוף
לצערי אין אבל צריך לעשות דבר כזה דחוף
שואל השאלה:
למה את חולה עליי חחח ?
למה את חולה עליי חחח ?
אנונימית
כי זה מצחיק אותי שהיא מעצבנת אותך ובא לך להעיף אותה מהמסך אעאע
שואל השאלה:
מה אין לי כח לראות תפרצוף שלה נשבעת היא מחרפנת אותי חחח ואם הייתי יכולה הייתי מעיפה אותה בכללי לא רק מהמסך חח
מה אין לי כח לראות תפרצוף שלה נשבעת היא מחרפנת אותי חחח ואם הייתי יכולה הייתי מעיפה אותה בכללי לא רק מהמסך חח
אנונימית
אז תסגרי את העיניים מה את רוצה זה זום לא טוב לך יאלה ביי
שואל השאלה:
באמת יצאתי באמצע מבחן בזום כי היא עיצבנה אותי
באמת יצאתי באמצע מבחן בזום כי היא עיצבנה אותי
אנונימית
וואי את ממש מגזימה ... בהצלחה לך בלהכשל במבחן בגלל ילדה
תכנסי מהטלפון ואז את לא רואה את כולם
שואל השאלה:
סתם מישהי
את לא יודעת מי זאת הילדה הזאת ולמה אני ככה ''מגזימה" אז עדיף לך לא להגיד בלי לדעת וגם לא נחשלתי המורה יודעת מה הולך בנינו והיא נתנה לי לעשות ביום אחר לבד
סתם מישהי
את לא יודעת מי זאת הילדה הזאת ולמה אני ככה ''מגזימה" אז עדיף לך לא להגיד בלי לדעת וגם לא נחשלתי המורה יודעת מה הולך בנינו והיא נתנה לי לעשות ביום אחר לבד
אנונימית
אני יודעת טוב מעוד כיתה שלמה שונאת אותי אבל אני לא יוצאת בגלל זה.. זה מבחן במילא את לא אמורה להסתכל על ילדים ...
אפשר שהזום יהיה על מסך מלא ואז לא יראו את המשתתפים
וואי אני יודעת אך לעשות את זה אבל שכחתי אם אזכר אגיד לך
באותו הנושא: