15 תשובות
bohemian rhapsody זה השיר האהוב עליי כרגע
nf - let you down
שיר מושלם !!!!!!
ponponpon
איזה סגנון? יש לי מלא שירים טובים לסגנונות שונים...
כל שיר של ארקטיק מאנקיז (505 נדיר) מישהו שומע, האזרח הקטן, י'א2, לקחת את יי בידך, נסיכת פופ,אריאנוש, בילי אייליש מושלמת, ריהאנה עכשיו, ביונסה דחוף לשמוע ביונסה,היא לא תדע, killer queen של קווין בין האהובים עלי בעולם, שירי פסטיגלים, all the right moves, unfaithful, umbralla, when i was your man, eleanor rigby, make you feel my love, savior in the sound, the night we met, dead to me, bores, kissing strangres, נעים עכשיו, היא לא דומה, יש אי שם, עד מחר, דרך ארוכה, זה הכל בשבילך, creep (ממליצה על הביצוע של טום אליס), מגבת האוויר, היא כל כך יפה, נענע, שירים של נורוז וסוויסה וכהן ושיפי ובן צוקי. לא עולה לי עוד, מקווה שעזרתיי !
מה הסגנון שלך?
יש לי מלא המלצות
friend,please
burning pile
highway to hell
judas
nico and the niners
goner
bandito
body of years
its my life
poision
message man
עונות
סוף העולם
דיכאון
אחלום לנצח
קח אותי
תראו אותי
עד מחר
in the name of love
requiem
let you love me
sweet melody
baby im jealous
va va voom
pov
no tears left to cry
fools gold
strong
put a little love on me
mirrors
flicker
black and white
walls
perfect now
for you
all i want
arms of a strange
to be so lonely
fine line
too young
half a heart
dont forget where you belong
summer love
dont let it break your heart
miss you
fool for you
better
bedroom floor
let me
fearless
small talk
she,
remember
dapend on it
both ways
lights up
falling
always you
habit
midnight
defenceless
,too much ask
still
just like you
only the brave
sign of the time
parents
ghost of you
secret love song
lie to me
sign of the time
polygraph eyes
through the dark
.
imagine
michelle
happy together
yesterday
all you need is love
in my life
hey jude
love of my life
blackbird
let it be
here comes the sun
all my loving
oh my love
every little things
here there and everywhere
words of love
(creep (radiohead
אנונימי
כל השירים של aurora
ו- maya isacowitz

בצרפתית: מישי בשם pomme
pomme מושלמתת אני מתה עלייה
עוד המלצות, רק זמרים/ להקות ואת השירים אני אשאיר לך למצוא:

angele-זמרת בלגית עם שירים ממכרים
indila-הנסיכה של צרפת
the kinks-הלהקה הכי טובה בעולם
the beatles-אותם לא צריך להציג
george harrison-מוכשר ברמות, אני אוהבת אותו מאוד
loic nottet-כי בדיוק מתנגן שיר שלו בפלייליסט
the small faces-פנים קטנות, קול ענק.
the zombies-הלהקה עם השם שהכי לא מאפיין את המוזיקה שלה
princess chelsea-שרה יותר יפה מכל נסיכות דיסני ביחד
francoise hardy-כי אין מספיק מוזיקה צרפתית ברשימה הזאת
mamamoo-כי אני מכורה
the byrds-כי יש להם יותר שירים טובים מ-3 השירים שכולם מכירים...
the shaggs-מי שלא מכיר אותן, לא יודע מה זו מוזיקה טובה באמת
חח כן כן!
the shaggs הלהקה הכי טובה שנתקלתי בה בחיים שלי!!! נודרת. ממליצה על השיר:
"my pal foot foot"
אין לי כוח לכתוב שירים אז אכתוב להקות
twenty one pilots
my chemical romance
melanie martinez
waterparks
no bagetim in the geto
habiluim
ze lo beivrit
basad"
אנונימי