5 תשובות
כולה תוצאות, הכל בסדר...
בסופו של דבר תצטרכי לפתוח ולראות, תהיי גאה בהישגים שלך
בסופו של דבר תצטרכי לפתוח ולראות, תהיי גאה בהישגים שלך
הכל בסדר מקסימום אפשר לערער
תפתחי הכל טוב, את גם ככה תקבלי את התוצאה תספרי עד 3 ותפתחי.
הכל בסדר אהובה ,תפתחי מתי שתרגישי בנוח ומה שיהיה יהיה ,הכי חשוב לקחת הכל בפורפורצייה ולהבין שזה כבר קרה ואת לא יכולה לחזור אחורה ,אני בטוחה שיהיה בסדר:)
תפתחי
הכל בסדר
זה לא סוף העולם
תקחי הכל לטובה
הכל בסדר
זה לא סוף העולם
תקחי הכל לטובה
באותו הנושא: