8 תשובות
שום בעיה, פשוט לא מצאת את הבן אדם הנכון
אין בעיה כל אחת והסגנון שלה
לרוב בטבע האדם הוא אוהב דברים שהוא מאותגר או מנסה לשאוף להשיג מאשר שהוא מקבל אותו לידיים שלו.
יש בזה תחושת סיפוק ונכונות מסויימת
יש בזה תחושת סיפוק ונכונות מסויימת
תמיד משקלים על אלה שלא בקטע ככה זה
נדלקים
את מנסה כנראה לקחת אתגרים ןלא את הקל שיש בכמויות
נע פשוט אלה שמתחילים איתך לא באמת הטייפ שלך
זה קורה להמון בנות
זה קורה להמון בנות
זה בגלל שאלה שמתחילים איתך לא נמצאים
בסטנדרטים שאת הצבת לעצמך.
בסטנדרטים שאת הצבת לעצמך.
באותו הנושא: