5 תשובות
זה בסדר
נורמלי לחלוטין
ואי הנשיקה הראשןנה שלי הייתה הכי מביכה אבר
הנשיקה הראשונה שלי הייתה מקסימה עם האהבה הראשונה שלי והיינו ביחד חצי שנה ומה שטוב שזה היה גם שלו אז למדהו ביחד שזה הכי יפה
ברור, לי הייתה פדיחה מרוב שלא ידעתי מה לעשות עם עצמי