6 תשובות
שואל השאלה:
כי אני מרגישה שבנות יוכלו להבין אותי טוב יותר בקטע הזה של הקושי של להירדם, יש לנו כל-כך הרבה מחשבות שרצות לפני השינה על 1001 דברים..
ויש תחושה שהבנים (הרוב לא כולם) פשוט עוצמים את העיניים ומצליחים להירדם חח
אז סתם עניין של הזדהות מאישה לאישה אם יש למישהי טיפים לנצח את המחשבות הנוראיות האלה
כי אני מרגישה שבנות יוכלו להבין אותי טוב יותר בקטע הזה של הקושי של להירדם, יש לנו כל-כך הרבה מחשבות שרצות לפני השינה על 1001 דברים..
ויש תחושה שהבנים (הרוב לא כולם) פשוט עוצמים את העיניים ומצליחים להירדם חח
אז סתם עניין של הזדהות מאישה לאישה אם יש למישהי טיפים לנצח את המחשבות הנוראיות האלה
אנונימית
אם הבעיה שלך זה מחשבות מדיטציה לדעתי יכולה לעזור כי את יכולה להתאמן בלנקות את הראש,או לכתוב יומן
שואל השאלה:
למה שוביניסטי? זה עובדה. יש מחקרים רבים שמראים זאת שלנשים יש יותר מחשבות לפני שינה מאשר גברים..
לא אמרתי כאן משהו שמחדש או מזלזל/מפלה קבוצה מסוימת
למה שוביניסטי? זה עובדה. יש מחקרים רבים שמראים זאת שלנשים יש יותר מחשבות לפני שינה מאשר גברים..
לא אמרתי כאן משהו שמחדש או מזלזל/מפלה קבוצה מסוימת
אנונימית
היית מת שטויות
לא לשנוץ,לעשות הליכה בצהריים
כדורי שינה
כדורי שינה
עדיף בלי טלויזיה ופשוט לעצום עיניים לנתק את המחשבות