5 תשובות
מי אמר את זה?
זה לא הגיוני ולא נכון
וואוו באמת מעניין
תאומים לא זהים חולקים dna כמו של אחים בדיוק. תאומים זהים חולקים יותר משותף
תאומים זהים חולקים ברגע ההתפצלות 100% מהdna משום שהם הגיעו מתא אחד שהתפצל לשני תאים שנפרדו והתחלקו לקבוצות תאים נפרדות. אבל עם הזמן שני התאומים צוברים מוטציות בכל אחד מתאיהם מה שאומר שהם לא בדיוק זהים.
גם תאומים לא זהים ואחים שאינם תאומים צוברים מוטציות, ולכן תאומים זהים יהיו פחות או יותר זהים גנטית אך תאומים לא זהים, ואחים שאינם תאומים, יהיו דומים אך לא זהים.