12 תשובות
כן. בעצם בגלל שיש בתותים אחוז גבוה של סוכר ומים זה יכול להיחשב לארנב שלך כממתק / חטיף. בקשר לעלים זה תלוי אם הוא אוכל את זה, יש עלים מסוימים מאוד שארנבים ימנעו מלאכול.
4AM
סיקרנת אותי מצטרפת
אנונימית
הופה מי זה פה עם כל הידע הזה על ארנבים^^
אנונימית
אני יודע הרבה דברים על חיות ובני אדם

כן זה ידע רנדומלי אחוש*מוטה אני יודע.
4AM
שואל השאלה:
חחח, כל הכבוד שאתה יודע!
זה יכול אולי לשמש אותך מתישהו בחיים חחח :)
למה כולם חושבים שאני בת
4AM
שואל השאלה:
אה, אני מצטערת, לא ידעתי, אז אני אתקן ללשון זכר
מסכן
קורה לטובים ביותר אל תדאג
אנונימית
מה זה בגלל שיש לי חזה גדול?
4AM
תלווה לי קצת באימך^
אנונימית
יש לי ארנבת 2 שנים ואפשר להביא להם ירקות וכל סוג עלה אלה עם כן הוא חריף
אפשר אבל לשטוף טוב טוב במים ולייבש