מצאתי את האישה המושלמת בשבילי מבחינת אופי והיא הכניסה אותי לפרינדזון (פירוט)
היה לה את האופי הכי מושלם ונמשכתי אליה גם מבחינת יופי, אני מנסה להתגבר ולדבר עם בנות אחרות אבל אני לא מרגיש את אותו חיבור חזק כמו שהיה לי איתה, אני לא מוצא אחת שיש לה את האופי הזה וזה מבאס אותי