10 תשובות
תביני שלא יהיה לה מחזור אחר כך
זו מצווה
אתם חוסכים לה ייסורים ודם
אל תדאגי היא תהיה בסדר, הניתוח יעשה לה טובה בסופו של דבר
כאילו היא לא תקבל מחזור וזה
מבואסת שלא תוכלי להכניס אותה להריון?
אנונימי
שואל השאלה:
אני עצובה כי קשה לי לראות אותה במצב כזה היא הכל בשבילי
אנונימית
את עשית טוב בשבילה. זה יכאב לה, אבל זה יחסוך לה הרבה יותר סבל בעתיד. כל הכבוד, אתם אחראים.
באמת אין לך מה לבכות, ההפך, אתם עושים את המעשה הנכון.
והיא תהיה בסדר, מלא כלבות עוברות את זה, ואת חוסכת לה מהעתיד.
הריון יותר יכאב לה
זה לא ניתוח מאוד מסובך
מה מצבה?