6 תשובות
את לא היית חייבת בכלל להוסיף כסף :)
תאמיני לי שלהורים כיף גם כשאת כותבת להם ברכה יפה מהלב. חשוב שיראו שאכפת לך מהם.
אבל כן זה ממש נחמד מצידך.
תאמיני לי שלהורים כיף גם כשאת כותבת להם ברכה יפה מהלב. חשוב שיראו שאכפת לך מהם.
אבל כן זה ממש נחמד מצידך.
לדעתי להביא לאבא שלך כסף זה פחות מתאים אבל ברכה זה מצויין!
אני לא חושבת שאתה צריך לתת לאבא שלך כסף, לא יודעת בעיני זה מרגיש קצת לא מכבד, אם אתה רוצה אתה יכול לקנות לו מתנה או רק ברכה תספיק
כן זה מושלם