7 תשובות
יש משחה בשם אקניל
היא תותחית
לשתות הרבה מים
להחליף ציפיות לכרית כל שבוע וחצי-שבועיים
להשתמש במוצרים שמתאימים לעור הפנים שלך
קרם פנים.
תזונה !!
תזונה / שגרת טיפוח
תזונה -
להשתדל לאכול בריא .. לא עכשיו דיאטה , פשוט לא להגזים אם פחמימות ודברים לא בריאים . לדעת לעצור .
שגרת טיפוח -
אם הזמן תמצאי לך את המוצרים שהכי יתאימו לעור שלך . ממש ממש ממליצה לפתח הרגל כל בוקר + ערב לשגרת טיפוח פנים . מומלץץ , עזר לי בטירוף . אני יכוחה להמליץ לך על כמה מוצרים .
הערכה של דוקטור עור לנערות :
כוללת מסכת חימר , קרם לחות מאזן , קרם לילה נקודתי , קרם יום נקודתי , קצף לפנים , פילינג פחם
הקרם יום ולילה הנקודתיים האלו הם מדהימים !!! את שמה על חצקון ואחרי 3 ימים נעלם לי !
המסכת חימר גם מדהימה !
ואני ממליצה על מוצרים מקיילי סקין . קניתי והם עוזרים
חפרתי רצח אבל אני ממש מקווה שעזרתי כי אני יודעת שמלא בנות מחפשות תשובות לזה (:
שואל השאלה:
^וכל המוצרי פנים האלו בריאים לעור? ומעלימים חצ'קונים?
אנונימית
הסידרה של קליניק שלושת השלבים. פעמיים ביום . לשמור בעיקר על תזונה להימנע ממוצרי חלב , שוקולד ,סוכר, חטיפים, מטוגן , לחם לבן .
לשתות הרבה מים ולאכול הרבה ירקות בכל הצבעים! לא להיות בלחץ וסטרס , ואומרים שכן לגמור כל יום זה עוזר בגלל ההורמונים. לא להשתמש במייקאפ או מוצרי איפור קומודוניים(שומנים) רק במייקאפ שמנטרל שומן. לא להשתמש בקרם הגנה שומני או קרם לחות שומני. לא לפוצץ . והגיינה להחליף ציפית של הכרית בה את ישנה כל יום כולל מגבת פנים רק חד פעמית!