5 תשובות
תיפרדי
אז תפרדי
אם הוא לא טוב לך תיפרדי
אם לא טוב לך ואת מרגישה שאת רוצה יותר אין טעם
את לא יכולה שהבן אדם יהיה איתך בקשר 24 שעות יש לבנים גם חיים. אבל אם הוא בכלל בכלל בכלל לא יוצר איתך קשר ומסנן ולא חוזר אז כדאי שתשקלי פרידה . מצד אחד אי אפשר להגיד להם תהיו בקשר תתקשרו ,לנג'ס . אבל אם זה כבר עובר את הגבול את תגידי לו ביי
באותו הנושא: