10 תשובות
כנל
אני לא אומרת את שניהם אני פשוט אומרת נראה טוב
כאילו להגיד לבן אדם זר שאני לא מכירה ושאני חושבת שהוא יפה חתיך זה טיפה מביך אותי
ההפך
חטיף
סתם נו אומרת אתה בן אדם יפה מוצא חן בעיניי וכו
זה כמו שלי קשה להגיד חיימשלי או יפהשלי וכל אלה זה פשוט נשמע לי מוזר
שואל השאלה:
למאו אני לא נעלבת סתם אני מרגישה לא בנוח להוציא מהפה שלי את המילה חתיך יותר קל לי להגיד על בן אדם יפהייפה או משהו ככה אני מביעה עניין
למאו אני לא נעלבת סתם אני מרגישה לא בנוח להוציא מהפה שלי את המילה חתיך יותר קל לי להגיד על בן אדם יפהייפה או משהו ככה אני מביעה עניין
אנונימית
שואל השאלה:
שאלתי האם אני היחידה זה הכל...
שאלתי האם אני היחידה זה הכל...
אנונימית
אני אומרת בדרך כלל שווה
או יותר נכון שווהה
או יותר נכון שווהה
באותו הנושא: