2 תשובות
תתאמני ותאמיני בעצמך.
לכי על זה אל תוותר,
חיים פעם אחת
קודם כל את צריכה לבוא עם אנרגיות חיוביות.
זה רק אודישן למגמה זה לא סוף העולם אם את לא עוברת .
תכיני את עצמך טוב טוב על הטקסט ותדעי אותו בעל פה,
אל תתרכזי בלזוכר את הטקסט כי ככה את רק תשכחי אותו את צריכה לדעת טוב טוב ,
לפני שאת עושה אודישן/ עולה לבמה תקחי נשימה תעצמי עיינים ואז תתחילי את הסצנה