התחברות הרשמה

מתי מערך יוצאים מהסגר?

3 בינואר 2021, 22:55
קורונההסגרישראלמתיבידוד    
תשובה אחת
אמרו שהסגר יהיה גג חודש
א
אנונימית123459
באותו הנושא:
אתם יוצאים מהבית למרות ההסגר? אם כן לאן ?
אתם יוצאים בימים האלה או שאתם נשארים בבית בגלל הסגר ?
ראשון יוצאים מהסגר?
מה הדבר הראשון שתעשו כשיודיעו שיוצאים מהסגר ואין יותר קורונה בישראל ?
איך אנחנו בהסגר לא יוצאים כמעט מהבית ועדיין המספר של החולים עולה
אתם יוצאים בהסגר האחרון?
יש תאריך מדויק למתי יוצאים מהסגר???
יש סיכוי שב10.1 יוצאים מהסגר והכל יהיה פתוח?
מתי יוצאים מהסגר?
מתי יוצאים מהסגר? מישהו יודע? בערך תאריך?
יוצאים כבר מהסגר? מבטלים כבר את ה100 מטר?