26 תשובות
תעשה להם נו נו נו
אנונימית
שואל השאלה:
הם עיצבנו אותי
שואל השאלה:
כן זה משהו שהם עושים כל יום וניסיתי לדבר איתם על זה ולא ממש הלך
שואל השאלה:
לא זה לא ס*ס
וואו זה מגעיל.. זה חוסר כבוד. אפילו רשום בתורה שאת חייבת לכבד את ההורים שלך, לא משנה מה. אפילו אם הם מעצבנים אותך בטיפה. לא צריך לנקום ולנטור טינה ולהתעצבן עליהם, זה לא מכבד..
על זה שהם הביאו אותך לעולם, הדירו שינה מעינהם שהיית תינוק, גידלו אותך, האכילו אותך, פרנסו אותך דואגים לך, והרשימה עוד ארוכה?
לא לעשות את זה
אנחנו מבינים שמשעמם לך שיניגאמי

ברצינות? זה חסר טעם. לא יצא לך מזה כלום.
אחשלי היקר,מלא ממליץ להסתכסך עם ההורים שכן הם אחראים על אספקת הכסף בבית עם זאת במידה ואתה כן מעוניין;

- דפוק על הקירות
- שבור כוסות
- תקלל
- תרביץ לאחיך
- תעשה מדורה בבית
- תשבור בקבוק זכוכית על הרצפה
- אל תנקה עד להודעה חדשה
- תשפוך עליהם מים
- תשבור מכשיר חשמלי
- תטיס עליהם מטוסי נייר
- תירק על אחיך
- תשתין מהקומה השנייה
- שים מוזיקה בפול ווליום
- תשבור חלון / שן
- תגיד שבאלך פיל
- תשגע אותם שיקנו לך פיל
- תפיל את הפיל שהם קנו לך.
להתבגר
אנונימית
אחי, מבחינה מוסרית והכרת הטוב הבסיסית ביותר זה כבר לא אמורה להיות מחשבה בכלל, מה אתה כותב פה "אחראים על אספקת הכסף לבית" הם נראים לך רובוטים שמתוכנתים לדאוג לך?
הביטון אני מתה
אנונימית
תערבב את הסוכר בשקית של המלח ואת המלח בשקית של הסוכר.
תלכי אליהם תחבקי אותם ותגידי להם שאת אוהבת אותם
לא נוקמים בהורים
*אפרוחיקית*
האח אכן סובל כנספח אך אין ספק שזה יעצבן תהורים.
אפרוחיקית@
אין מה לעשות, הם חלק משרשרת המזון
אנונימי
@אפרוחיקית
זה נכון שלאחים לכאורה יש רגשות, אך אני עניתי באופן ענייני חשאלה מדוייקת של השואל, תוך התעלמות מוחלטת מרגשות האח
תדבר איתם אחי
נקמה רק תחזור אלייך כמו בומרנג
נקמה לא תתרום לך בשיט
אני מבין שזה מה שאתה רוצה לקבל בתשובה אבל אני לא מסכים לחלוטין עם הדרך הזאת
הרעיון זה שגם לך יהיה טוב וגם להורייך יהיה טוב
לנשום לספור עד 10 ולהרביץ לקיר עד שיעבור לך כי זה ההורים שלך ואתה ילדותי משהו אחר
בטח הם עשו משהו מרושע ולא הגיוני כמו לא לתת לך הכול מיד כשאתה מבקש
ימסכן הו כמה שהם רעים אלייך
מרושעים פשוט
אל. הם ההורים שלך
תכבד, קארמה לא תעזור לך
אתה קולט מה יוצא לך מהפה?! אלו פאקינג ההורים שלך.
הם גידלו אותך פירנסו אותך דאגו לך וככה אתה מחזיר להם?
בגלל ריב טיפשי?
ממש מזלזל. אנשים כמוך פשוט בושה מהלכת.
הם כבר קיבלו את הנקמה שלהם כשהבן שלהם מתעב אותם כל כך
מסכים מאוד ומחזק את 'גולשת בסטיפס'
ממש הוציאה לי את המילים מהפה
אנשים לא פעם עושים/מקבלים החלטה של עצבים ופועלים לפי עצבים ואז מאבדים את כל החיים שלהם
אחי,אל תהיה פזיז
אתה הרבה יותר רציני +ואחראי ממה שאתה מבקש בשאלה הזאת שלך
אסור לך לשכוח לרגע את מה שהורייך עשו עבורך
לילות שלמים ללא שינה,דאגה אינסופית וכו
אל תהיה כפוי טובה+רע

תשנה את הגישה אחי
אל תדבר איתם עד שתשיג מה שתרצה לול
לנקום באמא ואבא? כאילו לנשוך את היד שמאכילה אותך? לא יפה ....
תעשי משהו שאת יודעצ שיעמצבן אותם