6 תשובות
כנראה שלא הסתכלת טוב:)
אנונימי
זה כן בגן העיר אני שם הרבה

זה פשוט בסוף של גן העיר, אחרי המסעדה הזאת
שואל השאלה:
זה ליד רנואר במקרה? כי זכרתי שיש שם חנות כלי נגינה אבל באמת שלאחרונה לא ראיתי
אנונימית
אין לי מושג איך קוראים לחנויות ליד אבל אני יודע בדיוק איפה החנות נמצאת. אם אני לא טועה זה צמוד לקאסטרו
שואל השאלה:
אין שם קאסטרו כבר יותר משנה... זה נסגר...
אנונימית
רגע מה