7 תשובות
אני לא הייתי נפגשת.. די מסוכן אף יש באמת הרבה חולים בסביבה
אני הייתי נפגשת
שואל השאלה:
ההורים אמרו לי שהם מעדיפים שלא
למרות שנפגשנו גם בשישי וגם בשבת
ההורים שלה עובדים שניהם ויש לה אחים בבית ספר/צבא ככה שזה גם עוד משהו לקחת בחשבון
יש הרבה מבודדים בבית ספר וכמה חולים (איזה 5 מיא יב אולי יותר), איפה שאני גרה (לא עיר) יש הרבה מבודדים שהייתי איתם בימים אחרונים ולכן זה עוד שיקול.
קיצר אני בתסביכים.
ההורים אמרו לי שהם מעדיפים שלא
למרות שנפגשנו גם בשישי וגם בשבת
ההורים שלה עובדים שניהם ויש לה אחים בבית ספר/צבא ככה שזה גם עוד משהו לקחת בחשבון
יש הרבה מבודדים בבית ספר וכמה חולים (איזה 5 מיא יב אולי יותר), איפה שאני גרה (לא עיר) יש הרבה מבודדים שהייתי איתם בימים אחרונים ולכן זה עוד שיקול.
קיצר אני בתסביכים.
אנונימית
ברור שלא כדאי, אין פה שאלה.. לא שווה לקחת את הסיכון כי זה לא רק שאת מסתכנת בעצמך- את גם מסכנת את המשפחה שלך. תנסו לתבל את היחסים בשיחות וידאו ולמידה בזום אבל תשתדלו לא להיפגש פיזית
שואל השאלה:
כולם באמת אומרים לי שעדיף שלא, ניראלי אני גם נוטה לשם.
בדיוק עכשיו גם הודיעו לחברה שלי שהייתי איתה ממש לפני כמה שעות שהיא נכנסת לבידוד ביחד עם כל הכיתה שלה בגלל ילד מהכיתה שחולה :/
כולם באמת אומרים לי שעדיף שלא, ניראלי אני גם נוטה לשם.
בדיוק עכשיו גם הודיעו לחברה שלי שהייתי איתה ממש לפני כמה שעות שהיא נכנסת לבידוד ביחד עם כל הכיתה שלה בגלל ילד מהכיתה שחולה :/
אנונימית
אל תחששי להגיד לחברות שלך שעדיף גם להן להישאר בבית
שואל השאלה:
חברות שלי האמת כאלה שחושבות שכן צריך להשאר בבית חחח
חברה שלי אחרת החליטה לא להםגש איתנו פיזית ככה שבכל מקרה נעשה בשיחת וידאו גם אם אני אפגש איתה (אחרת)
חברות שלי האמת כאלה שחושבות שכן צריך להשאר בבית חחח
חברה שלי אחרת החליטה לא להםגש איתנו פיזית ככה שבכל מקרה נעשה בשיחת וידאו גם אם אני אפגש איתה (אחרת)
אנונימית
באותו הנושא: