4 תשובות
את מרוויחה קצת יותר מחייל רגיל עד שאת נכנסת לקבע ואז תקבלי יותר
לא קצת יותר, אלא יותר. לא כמו בקבע מן הסתם אבל משמעותית יותר ממשכורת רגילה
מרוויחה יותר אם אני לא טועה
יותר מחוגרים אבל לא כמו משכורת קבע.