8 תשובות
sword art online בכיתה ז
הלב ובכיתה ג נראה לי
האנימה הראשונה? וואוו א... נראה לי בשנות הים פיצי פיצי
אנונימית
הראשונה שלי הייתה howl's moving castle (סרט) בגיל 6
חחח אווטר ודרגון בול בגיל 6 עד כה חחח
שבעת החטאים לפני שנתיים
אנונימית
פוקימון בגיל 4 חחח
מחברת המוות התחלתי לראות לפני שנה בערך