10 תשובות
פעמיים בשבוע
כל יומיים/ כל שלוש ימים
כמה שפחות, יותר טוב. זה פשוט יותר בריא לו ככה.
נגיד פעמיים בשבוע זה מעולה, שלוש גם. אני ממש הייתי רוצה להצליח יומיים בשבוע.
כל יום איכס מה זה, טיפה היגיינה נשים
אנונימי
אני חופפת כל יום כי אני עושה כל יום ספורט.
תחפפי כמה שאת מרגישה שנוח לך.
המים בדרך כלל מייבשים את השיער אך יש מלא שיטות לשקם אותו אם תרצי תשלחי לי הודעה באהבה
רק רוצה להגיד שזה גם לא בריא המים כל כך והאדים אז אני מציעה להתקלח יום כן יום לא ולחפוף כל יום אבל יום כמות רגילה וביום השני כמות קטנה ליער
אני יום כן יום לא ולפעמים יום כן יומיים לא
שואל השאלה:
^תסתום .
אנונימית
אני?
אן בובספוג
שואל השאלה:
חחחח לא אתה האנונימי
אנונימית