5 תשובות
בטח
צריך להודיע באתר של משרד הבריאות או משהו
שואל השאלה:
דיברנו באמת איזה 2 דקות רק והיא הייתה עם עוד 2 חברות ועוד אחת מהן יצאה חיובית
^ אם התחבקת איתה זה כבר מגדיל את הסיכוי.. אל תקחי את הסיכון ולכי לבידוד.
אף אחד מהאתר לא יכול להגיד לך אם להיכנס צבידוד או לו... תבדקי באתר של משרד הבריאות