עברתי בית ספר והכרתי ילדה שהייתה נראת לי ממש נחמדה ובאמת דיברתי איתה איזה שבועיים לפני שהתחלנו ללמוד והייתי בטוחה שניהיה חברות ממש טובות כאלה ואז כזה פגשתי אותה בבית ספר במסדרון אבל היא לא אמרה לי שלום ואז כזה אמרתי אוקי..בטח היא לא ראתה אותי או משהו ואז עברו כמה ימים שראיתי אותה בבית ספר והיא המשיכה לא להגיד לי שלום אבל זה כבר היה נראלי חשוד כי היא ראתה אותי כבר.. בקיצור לאט לאט התחלתי להגיד אני שלום ואז היא גם התחילה והמשכנו לדבר והכל אבל כל הקטע הוא שאני חושבת שהיא מתביישת בי שאני חברה שלה (וגם בעוד כמה בנות) כאילו כי כל פעם שאנחנו מזמינות אותה לצאת או שהיא מבריזה או שהיא פשוט בסוף לא באה ואחרי איזה שעה רושמת וואי סורי לא יכלתי וזה הגיע כבר למצב הזוי שהיא אשכרה ברחה.ליטרלי ברחה. וכבר היו שתי בנות שהיה להן יומולדת וכל פעם היא המציא תירוץ אחר ללמה לא לבוא ולדעתי זה ממש מזעזע לא לבוא ליומלדת של חברה.זה אכזרי (ולא.לא היה לה שום דבר.זה הכל תירוצים.כי בזמן היומלדת היא העלתה סטורי שהיא עם חברה שלה בקניון ורשמה כי כנחנו **ספונטניות**) מה לעשות?לנתק קשר?להיתעלם?