11 תשובות
תמונה סבבה, אם אהבת אותה תעלי
תעלי תמונההיפנ
אם את רוצה תעלי היא יפה
טיפונת צ'אחלתי לטעמי
מה את שמה זין על מישהו
היא ממש חמודה אבל אני לא הייתי מעלה
אנונימית
לא אהבתי
תעלי אם את רוצה.
תעלי אם את רוצה.
על מי את שמה תעלי מה שאת אוהבת
לא הייתי מעלה.
אבל יפה (:
אבל יפה (:
אם אהבת תעלי
להפך לא יחשבו שאת צאחלה, יחשבו שאת מלאת ביטחון ושלא אכפת לך מה חושבים עליך
להפך לא יחשבו שאת צאחלה, יחשבו שאת מלאת ביטחון ושלא אכפת לך מה חושבים עליך
מה שאת מרגישה לולי
באותו הנושא: