6 תשובות
נתחיל מזה שקורונה אז עוד לא כדאי לך לסגור כלום (אלא אם כן זה בעוד שנה או משהו).
אבל אני הייתי מזמין רק חברים קרובים ובני משפחה.
אבל אני הייתי מזמין רק חברים קרובים ובני משפחה.
אני בת אבל בכל מקרה אני חושבת שכדאי לך לעליה להזמין רק את החברים הטובים, ולגן אירועים תלוי בגודל אבל אם אתה מרגיש יותר בנוח רק עם הכיתה שלך שם אז תזמין רק אותם ואם אתה רוצה שזאת תיהיה בר מצווה גדולה ולא באמת ממש אכפת לך מי שם תזמין את כל השכבה
יש קורונה זה בלתי אפשרי אולי תעשה עלייה לתורה עם כמה מהמשפחה וכמה חברים
ובריכה קר אז אממ לא נראה לי
ומזל טוב עד 120❤
ובריכה קר אז אממ לא נראה לי
ומזל טוב עד 120❤
שואל השאלה:
לגבי הקורונה זה בערך בעוד חודש התאריך וכנראה שאני אחגוג בעוד חודשיים ויש חיסונים אז כנראה שישתחררו ההגבלות ולגבי גן אירועים נגיד או אירוע בחוץ הם יכולים לעשות בבריכה זה פשוט או אפילו באולם ,
לגבי הקורונה זה בערך בעוד חודש התאריך וכנראה שאני אחגוג בעוד חודשיים ויש חיסונים אז כנראה שישתחררו ההגבלות ולגבי גן אירועים נגיד או אירוע בחוץ הם יכולים לעשות בבריכה זה פשוט או אפילו באולם ,
אנונימי
כן אבל הבעיה שהחיסון הוא קודם כול למבוגרים מאיתנו שזו בעיה אבלל אתה יכול לעשות עם כמה חברים משהו בחוץ כזה זה כן
אתה יכול למצוא איזה מקום נחמד לא גדול מדי עם אווירה טובה (כמו המקומות הקטנים עם בריכה אבל בלי אם אתה פחות בקטע)
הכי ישוב שתרגיש בנוח ותהנה אל תעשה דברים שלא מרגישים לך נכונים.
הכי ישוב שתרגיש בנוח ותהנה אל תעשה דברים שלא מרגישים לך נכונים.
באותו הנושא: