8 תשובות
תגיד שאתה רוצה חיה כי אתה מרגיש יותר אחראי וסתם שאלה למה אתה רוצה עכבר או שרקן גדול??
יאוו באלי עכברר
לתת לה להרגיש שמשהו יצא לה מזה.אם היא תקנה לך!
אולי אוגר זה קטן ולא מלכלך הרבה
שואל השאלה:
למה כולם פנו אלי בלשון זכר אני בת
שואל השאלה:
rachel green
אני רוצה שרקן גדול או עכבר כי יש להם פרצוף חמוד והיא לא נותת לי לקנות צפרדע
אולי תנסה אוגר זה גם קטן כזה ויותר כיפי למשחק ויותר חמוד (לפי דעתי!) :)