5 תשובות
אולי, תנסי לערבב
אסור לעשות את זה למייקאפ,
זה יהרוס אותו,וזה יכול לעשות לא טוב לעור הפנים,
השילוב הזה,כי שמים קרם לחות על הפנים לפני המייקאפ בדרך כלל ומחכים כמה שניות.
(לפחות אני עושה ככה,ומחכה כמה דקות/שניות
לפני שאני שמה מייקאפ.)
ואני גם ממש בהירה,
ואת יכולה לחפש מייקאפ מחברות אחרות,
אני בטוחה שיש..
זה יהרוס אותו,וזה יכול לעשות לא טוב לעור הפנים,
השילוב הזה,כי שמים קרם לחות על הפנים לפני המייקאפ בדרך כלל ומחכים כמה שניות.
(לפחות אני עושה ככה,ומחכה כמה דקות/שניות
לפני שאני שמה מייקאפ.)
ואני גם ממש בהירה,
ואת יכולה לחפש מייקאפ מחברות אחרות,
אני בטוחה שיש..
יש את כל הגוונים, רצוי לקחת גוון אחד יותר משלך למראה טוב יותר.
בדיוק^
קרם פנים לא יעשה לך גון יותר בהיר. את צריכה לערבב במיקאפ בהיר אם את רוצה גון יותר בהיר . את יכולה להשתמש בזה בתור הצללות