2 תשובות
לא הייתי במצב כזה אבל אנסה לענות.
לדעתי ההבדל הוא שזוגיות היא עם התחייבות,ויש יותר רגש כלפי אחד לשני,ואתה יודע שאתה תעשה הכל בשבילה.
אבל התאהבות זה משהו ללא התחייבות ושזה יכול לעבור מהר:).
"אוהב" ו"מאוהב" זה שונה.