6 תשובות
יאס אני סובלת מזה , יש לי פסיכולגית בבית ספר שעוזרת לי לשלוט על זה שזה לא ישלוט עליי , לפי מה שהיא אמרה לי אפשר לשלוט על זה פשוט זה תלוי בי , מחשבות טורדניות יכולות לקרות בגלל טרומאה שקרתה בעבר שלך.... אני קיבלתי שיתוק בגוף בגיל 9 בערך והייתה לי שנה מלחיצה בטירוף וכואבת וראיתי דברים מזעזעים שאנשים שראיתי.. מאז התחיל לי המחשבות טורדניות.... אולי תקח פסיכולגית , מישהי של תרפיה? לי זה ממש עוזר , לי זה הפסיק פחות או יותר. אם לא תשלוט על המחשבות של הם ישלטו בך וכתוצאה מזה זה יכול לפגוע במצב רוח - רגש - והתנהגות , ממליצה לך לשמוע שירים שאתה אוהב , ושתמיד צצה מחשבה תספר סיפור לראש שלך תמציא סיפור , אם עכשיו המוח שלך נגיד אומר אתה לא תצליח בזה אתה לא תצליח בזה בלופים , תגיד שאתה כן תצליח וכן תצליח מלא פעמים והמוח יקלוט , תמצא את הדבר החיובי במחשבה
שואל השאלה:
ואיך את שולטת בזה,? פשש זה נראה ממש בלתי אפשרי הרי שמשהו מפריע לבן אדם מה כבר אפשר לעשות.. אני שמח שעוזר לך. אני לוקח פופסטידיל סרין כרגע htp 5 וגאבא הייתי ממליץ לך לנסות אלא אם כן את לא לוקחת תרופות פסיכאטריות כי זה מתנגש .. מי כמוני יודע התאכזבתי מהכול עד עכשיו. התחלתי לקחת ממש כמה ימים אז אני לא יכול לשפוט אם זה באמת עוזר או לא אז מנסה ותודה
ואיך את שולטת בזה,? פשש זה נראה ממש בלתי אפשרי הרי שמשהו מפריע לבן אדם מה כבר אפשר לעשות.. אני שמח שעוזר לך. אני לוקח פופסטידיל סרין כרגע htp 5 וגאבא הייתי ממליץ לך לנסות אלא אם כן את לא לוקחת תרופות פסיכאטריות כי זה מתנגש .. מי כמוני יודע התאכזבתי מהכול עד עכשיו. התחלתי לקחת ממש כמה ימים אז אני לא יכול לשפוט אם זה באמת עוזר או לא אז מנסה ותודה
אנונימי
תרופות אולי כן יכולות לעזור לך וזאת דרך קלה להתמודד עם זה , הבעיה בזה שתצטרך לקחת את זה כל הזמן , ולכן מומלץ ללמוד להתמודד עם זה נפשית ולשלוט על זה , חשבת על ללכת למישהי שעוסקת בתרפיה שלמדה פסיכולוגיה , או ללכת לפסיכולוג? זה ממש עוזר לי המחשבות טורדניות שלי כמעט נעלמו הפסיכולוג יודע מה זה הוא יכול לעזור לך ולתת לך כלים לשלוט על זה , לפניי שהייתה לי את הפסיכולוגית אני הייתי ממש מתוסכלת כל הזמן בוכה... היום אני מישהי אחרת בקטע טוב לול , אגב כל בן אדם סובל ממחשבות טורדניות , פשוט יש דרגות.... לכן מומלץ לטפל בזה נפשית ולשלוט על זה אתה לא לבד בזה...
שואל השאלה:
אני נגד תרופות מה שאני לוקח זה תוספי תזונה לשיפור תפקוד המוח בדרך טבעית הרי כל העניין זה כמו שבן אדם כואב לו בגוף ולוקח אנטיביוטיקה אז חסר לנו חומרים במוח עקב עומס ולחץ.. אני משלב עם ויטמינים והתוספים שציינתי.
אני נגד תרופות מה שאני לוקח זה תוספי תזונה לשיפור תפקוד המוח בדרך טבעית הרי כל העניין זה כמו שבן אדם כואב לו בגוף ולוקח אנטיביוטיקה אז חסר לנו חומרים במוח עקב עומס ולחץ.. אני משלב עם ויטמינים והתוספים שציינתי.
אנונימי
אהה נייס , מקווה שזה יעזור לך להתמודד עם זה :)
שואל השאלה:
תבררי על זה גם ממליץ
תבררי על זה גם ממליץ
אנונימי
באותו הנושא: