22 תשובות
דגים , אני דגים
דגים או סרטן
לא מאמין בזה
אין לי מזל שנוא.
^^אמאלה גאון
די נו מה אתם רוצים מסרטן? אמא שלי והחברה הכי טובה שלי הם סרטן אז סתמו
או מוזר, כי דווקא הם מזל מאוד רגיש אבל סבבה הגיוני מצדך לחשוב ככה בסך הכל ניסיון אישי הוא מה שקובע את הדעה שלנו בסופו של דבר.
כל מי שנפל בין הכסאות ולא נולד ב12 החודשים שלנו
טלה ואריה
אין לי כזה אני חושבת שדגים דגים הם יותר שמרנים וסגורים
בזמן האחרון אני שונאת סרטן... הם יכולים להיות מדהימים אלייך ולתת לך וויב שאתה החבר הכי טוב בעולם ויום אחרי מתייחסים אליך כמו אוויר בלי סיבה ברורה ועושים עליך חרם ואני פשוט אוכלת סרטים אם כל ההצגה של אנחנו הבסטים זה היה צביעות ועד כמה הם צבועים ומגעילים, לפרוטוקול קרה לי עם חברה ולא עבר בינינו חתול שחור אבל היא פשוט לא פותחת לי את הדלת כשאני באה אליה הביתה והיא בבית משחקת אותה כאילו היא לא שומעת וזה מעליב רצח..אחרי שלפני יום נתנה לי פאקינג הרגשה שאני הבסטית שלה ואמרה תבואי שוב פיצול אישיות איכסס
אנונימית
^אאוץ
אני לא כל כך מאמינה בזה כי אני חושבת שיש כל כך הרבה אנשים שונים מאותו מזל והתאריך יומולדת שלך לא באמת אומר משהו על האישיות שלך
זה בולשיט
סרטן וגדי
סרטנים רגישים, מניפולטיבים ודואגים יותר מדי
גדי חושבים שהם ה-שיט כשהם ממש לא, חכמולוגים והם יתקפו אותך על כל דבר כמעט
^אוקיי אאוץ ואאוץ' אבל את אומרת דברים הגיוניים
שואל השאלה:
אז הרוב נגד סרטן כנראה
אנונימית
וואלה אני לא יודעת
כי בינתיים פגשתי אנשים בכל המזלות
וכולם היו מדהימים
סרטן או דגים
לפי המינוסים יש פה מזל דגים שלא מסוגל לקבל ביקורת xd