התחברות הרשמה

איך הייתם מתארים בכמה מילים את הישראלי המצוי/המכוער?

זה מעניין אותי אל תשאלו
2 בינואר 2021, 23:50
תכונותתיאורישראל    
2 תשובות
נצלנן ועצלן
מ
מוח אצה
פדחן וצרחן.
א
אופקית
באותו הנושא:
איך הייתם מתארים את עצמכם ב3 מילים?
איך הייתם מתארים את עצמכם בכמה מילים?
איך הייתם מתארים את החיים שלכם ב3 מילים?
איך הייתם מתארים את הסטייל שלכם ב3 מילים?
איך הייתם מתארים את האתר בשלוש מילים?
איך הייתם מתארים את מה שאתם הכי רוצים עכשיו ב3 מילים?
איך הייתם מתארים את הסדרה חברים בחווה ב4 מילים?
איך אתם מתארים אותכם בכמה מילים
איך הייתם מתארים את סטיפס ב3 מילים?
איך הייתם מתארים את החיים ב4 מילים?
איך הייתם מתארים את עצמכם בשלוש מילים? :)