4 תשובות
תדברי איתו יואו זה כזה מקסים :)
ממש ממש לא בטלפון ! ואם ממש את מרגישה אז שיחה! לא בוואצפ!
אני מבינה שזה בטח מפחיד אותך בטירוף, אבל תחשבי מה יהיה הכי גרוע? הוא לא ירגיש אותו הדבר !!!! לא נורא !!!! החיים קצרים !!!! תחשבי שהכי טוב שיקרה זה שהוא ירגיש אותו הדבר וזה יהיה כלכך מדהים! כדאי לקחת את הסיכון ולא לגלות אחרי כמה שנים שהוא הרגיש אותו הדבר ואף אחד לא עשה כלום!!! סומכת עלייך ותעדכני ;)
שואל השאלה:
אנחנו לא יכולים להיפגש כי הוא גר יותר מקלומטר מהבית שלי אבל אני ינסה לדבר איתו בזום ויעדכן
בת כמה את??
שואל השאלה:
14 אני יודעת שאני קטנה אבל אני ממש אוהבת אותו ברמה שאני לא מפסיקה לחשוב עליו