5 תשובות
מבינה
שואל השאלה:
מה אני יכולה לעשות ?
אנונימית
תנסי אולי לשתף אותה באיך שאת מרגישה ולנסות לאפס אותה בקטע הזה..
לרוב אנשים לא נוטים להשתנות כשאומרים להם אבל שווה לנסות, אולי היא קצת תתחיל לשים לב לזה
קודם כל תדברי איתה על זה אם את מרגישה מספיק מחוברת אליה ותראי מה היא תגיד, אם היא לא עושה לך טוב או שהיא לא תבין אותך (אחרי השיחה) תעשי מה שטוב לך אם זה לנתק איתה קשר או כל דבר
תדברי איתה, תשבי איתה לשיחה ותספרי לה מה את מרגישה. אני בטוחה שהיא תבין ואם לא כנראה החבורות הזה לא טובה. תזכרי שאחרי שתדברי איתה תרגישי הקלה וגם החברות תהפוך ברגע לפחות צבועה