3 תשובות
היה לי שיער כזה. אבל עשיתי החלקה כי לא היה לי כוח עליו ולא אהבתי אותו... הוא היה נפוח ומזעזע כזה...
אבל שימי קרים וזה זה אמור לעזור
אבל שימי קרים וזה זה אמור לעזור
שימי קרם על שיער רטוב...ישר אחרי המקלחת
להימנע ממחליקים, פן, ומכשירי שיער למינהם.
לחפוף 4 או יותר פעמים בשבוע, להשתמש יותר בקרמים להזנת השיער, לשיקום השיער (יש לרוב בסופר פארם, או אפילו בסופר רגיל), לא ללכת לישון עם שיער רטוב אחרי מקלחת (זה מנפח את השיער). להשתמש יותר במסיכות שיער במקום מרכך.
טיפ:
את יכולה להשתמש בשמן קוקוס, לשים כ30 דקות, ואז לחפוף את השיער, הוא יהיה לך מושלם!
בהצלחה! :)
לחפוף 4 או יותר פעמים בשבוע, להשתמש יותר בקרמים להזנת השיער, לשיקום השיער (יש לרוב בסופר פארם, או אפילו בסופר רגיל), לא ללכת לישון עם שיער רטוב אחרי מקלחת (זה מנפח את השיער). להשתמש יותר במסיכות שיער במקום מרכך.
טיפ:
את יכולה להשתמש בשמן קוקוס, לשים כ30 דקות, ואז לחפוף את השיער, הוא יהיה לך מושלם!
בהצלחה! :)
באותו הנושא: