10 תשובות
פיזיקה!!! כל נושא מדכא אותי כל פעם מחדש..
מדעים וואו איזה עצבים השיעור הזה עושה לי
אה ואיך שכחתי את ספורט שזה שיעור נוראי רק מלשמוע את השם כבר באלי לא לבוא לבית ספר
ספרות.
נראה קל, אבל הציונים שלי מראים אחרת.
ספורט ואומנות
מתמטיקה יותר מידי דמעות נפלו:)
במתמטיקה אני פקעת עצבים בוכייה, אז מתמטיקה
מחשבים, פשוט לא מעניין גם
מתמתיקה, אין לי ממש סיבה זה פשוט מקצוע שמאוד מתסכל אותי
אני באמת פשוט לא מסצדרת עם מספרים כנראה אני ב3 יחידות ועדיין קצת קשה לי (אני די משקיעה)אולי אני גם קצת לא מסתדרת גם עם השיטת לימוד וההוראה שמלמדים היום
אבל בכללי גם שאני יודעת לפתור ואת הנוסחאות כל המספרים מתבלבלים לי ואני לא מצליחה
וזה מתסכל ברמות
מתמטיקה- המורה שלי לא אכפת לה בכלל אם אני יודעת או לא והיא לא סובלת אותי ואני פשוט לא מבינה כלום ויוצאת בוכה כל שיעור!!
ואז היא אומרת לאמא שלי שאני לוקחת קשה והיא לא מבינה שאני צריכה את זה לבגרויות ולתיכוניםם ולכל זה נמאס לי ממנההה
וכל מה שרשמו פה על מתמטיקה מאמתת כפול 100 וזה אפילו יותר גרוע
אהה וגם ספורט-איכסה למה? כי היא חושבת שאנחנו בכיתה א ועושה לנו דברים טיפשיים
פשוט הצילו.