16 תשובות
תגידי לה שהיא עשתה את זה לטובה.
שואל השאלה:
לא הבנתי מה זה לטובתה היא פשוט ירדה עליה וזה ככ כאב לה
לא הבנתי מה זה לטובתה היא פשוט ירדה עליה וזה ככ כאב לה
בת כמה אחותך ובת כמה את?
מה. למה-
קשה כשהורים מאבדים את זה ופוגעים בילדים.. לדעתי פשוט תהיי שם בשבילה, תתני לה חיבוק ותמיכה ותגידי לה שאת לא מסכימה עם מה שאמא שלכן עשתה ואמרה
שואל השאלה:
אני 14 והיא 9
אני 14 והיא 9
שואל השאלה:
כולם בבית ספר צוחקים עליה
כולם בבית ספר צוחקים עליה
שואל השאלה:
כבר המון זמן אז להוסיף לה עוד
כבר המון זמן אז להוסיף לה עוד
תגידי לה שלא תקשיב לאף אחד ושלדעתך היא מאוד יפה ומי שצוחק עליה בבית ספר פשוט מקנא בה
אנונימית
אוי היא פצפונת
תדברי עם אמא שלך שלא אומרים דברים כאלה גם אם היא חושבת את זה
תספרי לה שדברים כאלה מפתחים הפרעות אכילה תגידי שאת מכירה אנשים שזה גרם לזה
לי גם ירדו בבית ספר יסודי. תנסי להעלות לה את הביטחון
שתרגיש שבבית ולידך היא מקובלת ובטוחה
אם זה חמור תדברי עם המורה
תתענייני בה, תהיו חברות טובות, זה יכול להציל אותה. דימוי עצמי נמוך בגיל הזה יכול לעשות ממש רע בעתיד
תדברי עם אמא שלך שלא אומרים דברים כאלה גם אם היא חושבת את זה
תספרי לה שדברים כאלה מפתחים הפרעות אכילה תגידי שאת מכירה אנשים שזה גרם לזה
לי גם ירדו בבית ספר יסודי. תנסי להעלות לה את הביטחון
שתרגיש שבבית ולידך היא מקובלת ובטוחה
אם זה חמור תדברי עם המורה
תתענייני בה, תהיו חברות טובות, זה יכול להציל אותה. דימוי עצמי נמוך בגיל הזה יכול לעשות ממש רע בעתיד
שואל השאלה:
היא כבר לא תאמין לי ניסיתי
היא כבר לא תאמין לי ניסיתי
שואל השאלה:
אני יודעת לאן זה יוביל הם חושבים שזה יעזור לה להיות יפה ולרזות
אני יודעת לאן זה יוביל הם חושבים שזה יעזור לה להיות יפה ולרזות
שואל השאלה:
אני אנסה כמה שאפשר להיות לצידה אני לא רוצה שיהיו לה חרדות כמו שלי יש
אני אנסה כמה שאפשר להיות לצידה אני לא רוצה שיהיו לה חרדות כמו שלי יש
תספרי לה למה זה יכול לגרום
דוגרי יש לי מיליון חברות שביסודי חוו בריונות וגם ביקורת מההורים וזה צילק אותן, גרם להפרעות אכילה היו מקיאות, אובססיה וכאלה
תגידי להורים שלך את זה. זה לא לגיטימי לחשוב כזה דבר פרימיטיבי וממש חמוג להגיד את זה לבת הקטנה שלך שעדיין בונה את עצמה
תזכירי לאחותך בכל הזדמנות שהיא יפייפיה ושהגוף שלה יפה ותחזקי אותה עד שהיא תאמץ את זה
הזדמנות מעולה לחזק איתה את הקשר ואז היא גם תאמין לך יותר
תשתפי אותה בחוויות שלך שתבטח בך שאת מחזקת אותה
דוגרי יש לי מיליון חברות שביסודי חוו בריונות וגם ביקורת מההורים וזה צילק אותן, גרם להפרעות אכילה היו מקיאות, אובססיה וכאלה
תגידי להורים שלך את זה. זה לא לגיטימי לחשוב כזה דבר פרימיטיבי וממש חמוג להגיד את זה לבת הקטנה שלך שעדיין בונה את עצמה
תזכירי לאחותך בכל הזדמנות שהיא יפייפיה ושהגוף שלה יפה ותחזקי אותה עד שהיא תאמץ את זה
הזדמנות מעולה לחזק איתה את הקשר ואז היא גם תאמין לך יותר
תשתפי אותה בחוויות שלך שתבטח בך שאת מחזקת אותה
שואל השאלה:
אני בכיתי מול אבא שלי וסיפרתי לו מה קרה והוא היה אדיש ואמר שזה יעזור לה בעתיד שהיא תעשה ספורט ותיהיה בריאה. אז דיבור איתם זה לא יעזור
אני בכיתי מול אבא שלי וסיפרתי לו מה קרה והוא היה אדיש ואמר שזה יעזור לה בעתיד שהיא תעשה ספורט ותיהיה בריאה. אז דיבור איתם זה לא יעזור
תנסי להחמיא לה הרבה סתם ככה במהלך היום תזרקי לה מחמאות כל כמה זמן כמו איזה יפה את היום/ החולצה הזאת ממש יפה עלייך/ השיער שלך יפה היום.... לאט לאט זה יעזור ותסבירי לה שלא משנה מה היא תמיד תהיה יפה ושאת אוהבת אותה