התחברות
הרשמה
אני ממש עצבנית כי אני אהבתי משהו וחברה שלי גם התחילה להתעניין בזה, וזה מעצבן אותי כי פעם רק אני הייתי יודעת על זה ואני לא יכולה יותר!
20 בנובמבר 2012, 20:53
עצבים
תשובה אחת
תני לה לדעת איך את מרגישה
ו
ויטויט
באותו הנושא:
הייתי עצבנית ובטעות נדרתי באלוהים ולא באמת התכוונתי לזה, אפשר לבטל נדר או משהו?
חברה שלי בגדה בי ונתתי לה אגרוף והיא התחילה לבכות אתם חושבים שקצת הגזמתי?
חברה שלי ממש עצבנית, מה זה אומר?
נגעתי לילדה אחת בתחת והיא התחילה לצרוח עלי החולת נפש וגם נתנה לי כאפה אז דחפתי אותה והיא נפלה מגיע לה, אני עד עכשיו עצבני איך לנקום בה?
אכלתי בייקון וחברה שלי פשוט התחילה לבכות עשיתי משהו לא בסדר אני לא מבינה? כולה אכלתי מה שאני אוהבת למה היא הגזימה?
חברה שלי נפרדה ממני מלפני חודש, והיום יום אהבה לעשות משהו?
אני וחברה שלי שכבנו ולאחר שהיא גמרה היא התחילה לבכות.. אני ישר נבהלתי חשבתי שהכאבתי לה או שעשיתי משהו לא בסדר -המשך
חברה שלי הייתה בטלפון והיא אמרה שאין לה מצב רוח והיא התחילה לבכות בטלפון.. ואמרה שאין סיבה סתם כי אין מצב רוח או משהו
חבר שלי לא שלח לי הודעת בוקר טוב ואני עצבנית מזה. לשלוח לו אני או מה אני ממש עצבנית
אני עצבנית אני כל כך עצבנית יותר מידיי
אם יש לו חברה, אנחנו ידידים אבל אני מתחילה להרגיש אליו משהו - עדיף להתרחק ממנו לגמרי?