4 תשובות
ניראלי 80 אחוז בערך
שואל השאלה:
אז עד איזה אחוז הכי מומלץ להטעין באייפון בשביל לשמור על בריאות הסוללה ?
אז עד איזה אחוז הכי מומלץ להטעין באייפון בשביל לשמור על בריאות הסוללה ?
אנונימית
לא לא ניראלי אבל אם את לא צריכה להטעין ואת מטעינה או שאת מטעינה ואם הטלפון באותו זמן זה יכול להרוס
אבל אם זה היה הרבה זמן במטען על 100 אחוז אז כן
אבל אם זה היה הרבה זמן במטען על 100 אחוז אז כן
נראה לי שזה מה שצריך לעשות לא? להטעין עד 100
אנונימית
באותו הנושא: