התחברות
הרשמה
למה כולם צוחקים עליהם בתגובות? -
קישור מצורף
2 בינואר 2021, 12:37
ראפ
איטליה
איטלקית
3 תשובות
כי הם חשים תצמם דודו פארוק
i
i really dont give a $hit
כנראה כי הם משחקים את עצמם גנגסטרים.
F
FML
כי זה מצחיק אחושרמוטה לול
T
TEEN X
באותו הנושא:
כולם תמיד צוחקים עליי, אשמח לשמוע מה דעתכם.
כולם צוחקים עלי בגלל שאני גר בחולדה, מה אתם חושבים על אנשים שגרים בחולדה?
למה כולם צוחקים עליה בתגובות?
מה לעשות אם מישהי צילמה סרטון טיקטוק וראו אותי ברקע וכולם צוחקים עליי בתגובות?
כולם צוחקים עלי שאני חנון.
יש לי מצח גדול מה אני עושה אוף כולם צוחקים עלי יואו
כולם צוחקים עלי בגלל השם שלי מה כדאי לעשות?
מה אתם חושבים על השם אורית אני ממש רוצה לשנות אותו כולם צוחקים עליו לשנות?
כולם צוחקים עליי שאני רק ב4 יחל מתמטיקה ובמגמות לא כל כך נחשבות מה אתם חושבים?
למה כולם צוחקים עלי כשאני אומרת להם שאני קונה מכונית?
למה כולם צוחקים עלי שאני שומע מוזיקה אחרת (שלא כולם שומעים)?