4 תשובות
אם כבר התגייסת את צריכה לבקש לראות קצין מיון, אין למיטב מה לעשות עם זה אם כבר התגייסת
לא, תדבר עם המפקד שלך שיביא לך טופס 55 ותנסה לבקש לראות קצין מיון
אנונימית
לא זה כבר לא קשור אליהם תצטרך לראות קצין מיון די בטוחה שככה קוראים לו
אנונימית
לא.. אתה כבר לא שייך למיטב. אומנם שינוי שיבוץ קורה במיטב אבל אתה כבר לא יכול לפנות אליהם ישירות. אתה צריך לדבר עם המפקדים שלך ולבקש מהם טופס 55.
בבקום - תסרב לעלות על האוטובוס ותבקש קצין מיון
אם כבר הגעת לבסיס הטירונים שלך - בעייתי יותר. תלוי אם זה קרבי או גוב.
בבקום - תסרב לעלות על האוטובוס ותבקש קצין מיון
אם כבר הגעת לבסיס הטירונים שלך - בעייתי יותר. תלוי אם זה קרבי או גוב.
באותו הנושא: