9 תשובות
אתה לא יכול בגיל הזה
אנונימית
תפתח ויזה זה יותר טוב
מזל טוב, אפשר אשראי כזה שכל חודש ההורים שלך שמים לך תקציב
שואל השאלה:
קישורים? שמות של אתרים?
אנונימי
אין לך מה לעשות עם אשראי בנתיים כי אין לך הכנסה קבועה ,וגם לא בנק
שמור מזומן ותפתח עוד כמה שנים
לך לדואר
למה אשראי?
מזומן זה ממש טוב
לי נגיד יש חשבון בנק שההורים שלי מנהלים
שאתה יכול לשים שמה את כל הכסף (אני חושבת שזה מעל סכום מסויים אבל)
אתה לא יכול לעשות אשראי אבל כן כרטיס נטען, שאתה מעביר אליו כסף מזומן וזה עובד כמו אשראי אבל אתה יכול למלא אותו עד מכסה מסויימת.
תבדוק בדואר ישראל.
אתה עדיין לא בגיל לכרטיס אשראי..